درد بي دردي
عکس عاشقانه ، تک بیتی ، دو بیتی ، جمله های ناب عاشقانه
عکس عاشقانه ، تک بیتی ، دو بیتی ، جمله های ناب عاشقانه

 

 

مهیار رحیمی

 

 

لب من بر لب او گر برسد میماند


اثر لذت آن بر لب من تا لب گور

 

 

مهیار رحیمی

 

 


لبخند معاوضه كن با جان شهريار

تا من به شوق اين دهم و آن ستانمت

 

 

مهیار رحیمی

 

 


لحظه ای عشق به دست کس و ناکس ندهی

دل  عزیز است  مبادا  به  هر کس  بدهی

 

 

مهیار رحیمی

 

 


لطافت آنقدر دارد که هنگام خراميدن

توان از پشت پايش ديد نقش روي قالي را

 

 

مهیار رحیمی

 

 



ليوان ز لبت بوسه گرفت و من بوسه ز ليوان

ديدي ز لبت بوسه گرفتم به چه عنوان

 

 

مهیار رحیمی

 

 


لازمه عاشقیست رفتن و دیدن ز دور

و رنه ز نزدیک هم رخصت دیدار هست

 

 

مهیار رحیمی

 

 


لحظه ها در پي هم ميگزند و ميان انها تو فقط ميماني

لحظه اي با من باش تا ابد در دل من مهماني

 

 

مهیار رحیمی

 

 


من نمـی گـویـم سـمـنـدر بـاش یـا پـروانـه باش

چون به فـــکر سوختن افتاده ای مردانـــــه باش

 

 

مهیار رحیمی

 

 


معنی پیر شدن ماندن مردابی نیست

پـیـرم امـا بـگـذاریـد کـه جـاری بـاشـم

 

 

مهیار رحیمی

 

 



مهر  زن  بر  دهن  خنده  که   در   بزم  جهان

سر خود می خورد آن پسته که خندان باشد

 

 

مهیار رحیمی

 

 


میر من خوش میروی كندر سرو پا میرمت

خوش خرامان شو كه پیش قد رعنا میرمت

 

 

مهیار رحیمی

 

 


ما زهر روشن دلی یک رشته فن آموختیم

عقل از مجنون وعشق از کوهکن آموختیم

 

 

مهیار رحیمی

 

 



منی که لفظ شراب از کتاب می شستم

زمـانـه کـاتـب دکـان مـی فــروشـم کــرد

 

 

مهیار رحیمی

 

 


من ان نی ام كه حلال از حرام نشناسم

شراب با تو حلال است و اب بی تو حرام!

 

 

مهیار رحیمی

 

 


مـن و تـو مـثـل دو تـا رود مـوازی بــودیــم

من که مرداب شدم، کاش تو دریا بشوی

 

 

مهیار رحیمی

 

 



من خواب دیده ام که تو آغاز می شوی

بنـیـانــگـذار سـلسـلـه نــاز مـی شــوی

 

 

مهیار رحیمی

 

 


مگـر هـر قـصـه ي شـيرين شـبي پايان نميـگـيرد

تو آن افسانه ايي هستي كه بي اغاز مي ميرد

 

 

مهیار رحیمی

 

 



محتاج قصه نیست گرت قصد خون ماست

چون رخت از آن توست به یغما چه حاجت است

 

 

مهیار رحیمی

 

 



معشوق اگر تيغ جفا بر کشد از خــشم

عاشق چه کند گر سر خود پيش ندارد؟

 

 

مهیار رحیمی

 

 



ما دل به غم تو بسته داریم ای دوست 

درد تو به جان خسته داریم ای دوست

گفتی که به دل شکستگان نزدیکیم

ما نیز دل شکسته داریم ای دوست

 

 

مهیار رحیمی

 

 


مُـردم از بس شـهر را گـشتم يکي عـاقل نبود

راستي تو اين همه ديوانه مي‌خواهي چه کار؟

 

 

مهیار رحیمی

 

 


من از حسن روز افزون كه يوسف داشت دانستم

كــه عـشـق از پـرده عـصـمـت بـرون آرد زلـيـخا را

 

 

مهیار رحیمی

 

 


من از طرح نگاه تو امید مبهمی دارم

نگاهت را مگیر از من که با ان عالمی دارم

اگر دورم ز دیدارت دلیل بی وفایی نیست

وفا آن است که نامت را همیشه زیر لب دارم

 

 

مهیار رحیمی

 

 


ميــخام عـاشق بشم امـا تب دنـيـا نميزاره

سره راهه بهشت من درخت سيب ميكاره

 

 

مهیار رحیمی

 

 



من چرخش تصويرم سر گيجه نمي گيرم

بگــذار که تـقـديـرم هـمـواره بــچـرخــاند

 

 

مهیار رحیمی

 

 


من به جرم با وفایی این چنین تنها شدم

چون ندارم همدمی بازیچه ی دلها شدم

 

 

مهیار رحیمی

 

 


من بـه خـط و خبـری از تــــو قتاعت کردم

قاصدک کاش نگویی که خبر یادت نیست

 

 

مهیار رحیمی

 

 


من اگر عاشق نباشم از خودم سیرم

من اگر عاشق نباشم زود می میرم

 

 

مهیار رحیمی

 

 


من دل به كسي به جز تو اسان ندهم

دردي كه گران خريدم ارزان ندهم

صد جان بخرم در ارزوي دل خويش

ان دل كه تورا خواست به صد جان ندهم

 

 

مهیار رحیمی

 

 


من ندانستم از اول که تو بی مهر و وفایی

عهد نابـسـتـن از آن به،که ببندی و نیـایی

 

 

مهیار رحیمی

 

 


مرا دردی سـت بی درمان، علاجش هیـچ درمــانــی

چه سان گویم؟ چه سان گریم؟ حدیث قلب رنجورم؟

 

 

مهیار رحیمی

 

 


ماهم این هفته برون رفت وبه چشـمم سالیست

حال هجران تو چه دانی که چه مشکل حالیست

 

 

مهیار رحیمی

 

 


مانده ام سخت عجب كز چه سبب ساخت مرا

يا چــه بــوده است مـــراد وي از ايـن سـاختنم

 

 

مهیار رحیمی

 

 


مـا را گـلـي از روي تو چيـــدن نـگذارند

چيدن که خيال است که ديدن نگذارند

 

 

مهیار رحیمی

 

 


مثل ابرای زمستون دلم از غصه پره

شیــشه ی نازک دل منـتـظر تلنگره

 

 

مهیار رحیمی

 

 


مرا میبینی و هر دم ز یادت میکنی دردم

تو را میبینم و میلم زیادت میشود هر دم

 

 

مهیار رحیمی

 

 


مـن پرستــو ی خــزان دیــده و خـامــوش تـوام

حسرتی گر به دلم هست همان دوری توست

 

 

مهیار رحیمی

 

 



می رسد روزی که شرط عاشقی دلدادگی است

آن زمــان، هـر دل فقط یــک بار عـاشـــق میـشود

 

 

مهیار رحیمی

 

 


مـرد را دردي اگر باشد خوش است

درد بي دردي علاج اش آتش است

 

 

مهیار رحیمی

 

 


مستي بهانه كردم و چندان گريستم

تا كس نداندم كه گـــرفتــار كيــستم

 

 

مهیار رحیمی

 

 



منم عاشق مرا غم سازگار است

تو معشوقی تو را با غم چکار است

 

 

مهیار رحیمی

 

 


مرا ز یاد تو برد و ترا ز دیده من

زمانه بیشتر از این ستم چه خواهد کرد

 

 

مهیار رحیمی

 

 


مرا با شمع نسبت نیست در ســوز

که او شب سوزد و من در شب و روز

 

 

مهیار رحیمی

 

 



من بلبل ان گلم که در گلشن راز

پژمرده شد و منت شبنم نکشید

 

 

مهیار رحیمی

 

 


مکن تکیه بر ملک دنیا و پشت

که بسیار کس چون تو پرورد و کشت

 

 

مهیار رحیمی

 

 


مشو غافل در این گلشن چو شبنم از نظر بازی

که تا بر هم گذاری چشم را ، افسانه خواهی شد

 

 

مهیار رحیمی

 

 


مجال من همین باشد که پنهان عشق او ورزم

کنار و بوس و آغوشش چه گویم چون نخواهد شد؟

 

 

مهیار رحیمی

 

 


من دگر شعر نخواهم بنويسم كه مگس

زحمتم مي دهد از بس كه سخن شيرين است

 

 

مهیار رحیمی

 

 


میروم تا عاقبت دیوانه ای پیدا شود

همزبون این دل شوریده رسوا شود

 

 

مهیار رحیمی

 

 



مدعی خواست که اید به تماشاگه راز

دست غیب امد و بر سینه نامحرم زد
1
مرا عهدیست با جانان که تا جان در بدن دارم

 هوا داران کویش را چو جان خویشتن دانم

 

 

مهیار رحیمی

 

 


مرحبا ای پیک مشتاقان بده پیغام  دوست

تا کنم جان از سر رغبت فدای نام دوست

 

 

مهیار رحیمی

 

 


مي كُشد غيرت مرا گر ديگري آهي كشد

زان كه مي ترسم كه از عشق تو باشد ، آه او

 

 

مهیار رحیمی

 

 


مرا دردي است اندر دل كه درمانش نمي دانم

جوابي هم نمي آيد ز هر در هر كه را خوانم

 

 

مهیار رحیمی

 

 


مرا کدام جدا کرد بی گناه از تو؟

سیاه بختی من یا که اشتباه از تو؟

 

 

مهیار رحیمی

 

 


من اي صبا ره رفتن به كوي دوست ندانم

تو مي روي به سلامت سلام ما برساني

 

 

مهیار رحیمی

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط مهیار

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت: